Ženy a děti

Milada Součková

Střídáš, střídám, střídáme: ano nebo ne?

O střídavé péči se teď hodně píše, mluví a lže. Překrucuje. Paní Valíková nedávno vydala článek, nad kterým se musí každý rozumný rodič zamyslet a ptát se, Šalamoun nebo střídavka?

4.2.2014 v 12:53 | Karma článku: 17.87 | Přečteno: 1027 | Diskuse

Milada Součková

Táto, pořádně ho zmlať, pět let už mu dávno bylo! ☝

Otec mě mlátil pořád. Přinesl jsem domů trojku z matyky, sundal řemen a bylo to. Hráli jsme s klukama fotbal a rozmlátili sousedům okno, prásk, řemen, prásk. Matka přihlížela, ale nikdy me nebila. Vždy jen řekla, počkej, až přijde táta domů, ten ti to vyjasní!

9.3.2012 v 9:38 | Karma článku: 36.00 | Přečteno: 7161 | Diskuse

Milada Součková

Bude růže pod jiným jménem vonět pořád všem stejně? Kryšpíne?✿

V posledních letech se začaly dětem dávat různá cizí a netradiční jména. Jasně, chápu, nechcete, aby dítě chodilo do třídy s dalšími pěti Martiny, ale neříká se všeho s mírou? Nás doma učili, že jméno by mělo něco znamenat a že je třeba dobrá kombinace krátké jméno dlouhé příjmení a naopak. Čili Eva Kratochvílová nebo Miroslava Krátká. Zatímco někteří rodiče se vrhli na jména anglická (Kevin, Jessica, Emily), jiní sahají do soudku starého dobrého českého. Co je horší, je to vůbec horší a bude růže pod jiným jménem vonět stejně? Růže, dokážete si ji představit pod jiným jménem? Co kdyby se jmenovala pelyněk? Bude pořád tak voňavá?✿

28.2.2012 v 10:20 | Karma článku: 15.61 | Přečteno: 1551 | Diskuse

Milada Součková

Porod doma není žádná řezničina! ☼

Pro porod doma jsem se rozhodla hned jak jsem viděla v novinách rozhovor s jednou paní, která doma rodila. Z rozhovoru byla cítit taková pohoda a porodní asistentka jí pomohla se vším a ona byla tak spokojená, že jsem si říkala, že to taky udělám. Od holek jsem slyšela strašný historky o porodnicích a rozhodně jsem nechtěla jít k ňákýmu řezníkovi, kterej na mě bude řvát nebo nebude mít čas. Taky jsem nechtěla bejt napíchaná, abych neměla děcko na světě dřív než je připravený. A vůbec jsem nechtěla aby do mě řezali a zacházeli se mnou jako s nějakým dobytkem. A pak taky holky říkaly, jaká je to rasovina to kojení a zdravotní sestry jsou hrozný čůzy, takže nepomůžou a musí se vstávat podle řádu nemocnice a vůbec.

30.1.2012 v 11:00 | Karma článku: 24.77 | Přečteno: 5195 | Diskuse
Počet článků 20 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3728
Žena obecná