Nezařazené

Milada Součková

Když vaří žencká aneb jak se vařej knedlíci

Knedle, knedlíky, knedlíci...to přece zvládne každej trouba, ale je to fakt pravda? Když knedlíky, tak pořádně. Pojďme si teda uvařit pořádný knedlík. Vydejte se se mnou do mojí kuchyně na kus knedle.

21.10.2013 v 11:11 | Karma článku: 14.74 | Přečteno: 1242 | Diskuse

Milada Součková

Na Idnes se práská, maže, bonzuje, nespravedlivě maže, ověřuje, fuj

Zhruba před dvěma měsíci jsem napsala pár slov k nově připravovaným pravidlům ohledně diskutování s reálnými jmény. Teď jsou nová pravidla v praxi a blogeři mají možnosti moderovat diskuze pod svými články, můžou mazat. Pozor, komentáře smazané blogerem se nepočítají jako prohřešky čili komentáře smazané redakcí. Opět nabízím pár názorů na to, jak to různí lidé různě vnímají. Jak to vnímám já, se dozvíte též.

10.12.2012 v 13:05 | Karma článku: 11.85 | Přečteno: 1439 | Diskuse

Milada Součková

Pár názorů do pranice - neanonymní štvanice

Já vím, já vím. Na toto téma napsalo článek už hodně lidí. Hodně lidí si ohřálo polívčičku. Ale já taky potřebuji jíst, tak si ohřeju též, ju? Sestavila jsem svůj vlastní průzkum a dávám "do frcu" pár názorů na nově připravované změny. Uvítám vaše názory a vaše přezdívky.

8.10.2012 v 10:03 | Karma článku: 10.13 | Přečteno: 1161 | Diskuse

Milada Součková

Nasekal mi na zadek, já tam měla padesát odstínů šedé a orgasmus

Prachy, sex, miliardář, chudá panna a sado maso. Padesát odstínů šedé vychází v češtině. Nejsem literární kritik, ale jsem vášnivá čtenářka. Před pár měsíci se mi do rukou dostala tato kniha. Působí všelijak, jen ne eroticky. Na přečtení v originále nemusíte vládnout anglickým jazykem dobře, autorka má totiž omezenou slovní zásobu, i když je Angličanka. Angličanka s omezenou slovní zásobou a ještě omezenější fantazií. Jakési Stmívání sadomaso.... dotazy v Bravu a Večery pod lampou.

3.10.2012 v 10:43 | Karma článku: 45.18 | Přečteno: 28069 | Diskuse

Milada Součková

Antikoška za totáče

V mém minulém článku a na něm navazující diskuzi se dostalo na téma Antikoncepce. V příběhu jedné z žen zaznělo, že za totality nebyla antikoncepce až tak dostupná. Někteří ten pocit nemají. Jak se vlastně věci měly? Zobaly dámy pilulky jako dnes?

2.10.2012 v 17:17 | Karma článku: 12.56 | Přečteno: 1909 | Diskuse

Milada Součková

První článek, tedy druhý, ale ... něco úvodem

Vím, že blogerů je zde plno, ale snad vás zaujme blog právě můj. Můj první pokus už vyšel tady http://pokus.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=242704&bk=96943. Baví mě psát a číst. Někdy mě baví víc psát, někdy číst. Taky mě baví pozorovat to hemžení v našem světě, vztahy mezi mužem a ženou. O nich bych chtěla psát. Částečně z mého života, částečně z mých zkušeností a sem tam nějakou povídku.

29.1.2012 v 11:50 | Karma článku: 4.90 | Přečteno: 409 | Diskuse
Počet článků 20 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3728
Žena obecná