Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ožení se, až když...? Ne, svatbu né

Už jsme spolu pět let. Potkali jsme se zcela náhodou, v době, kdy jsem lásku rozhodně nehledala. On lásku nehledal, hledal něco jiného - práci. A tak jsme se střetli, chodili spolu a před dvěma lety udělali rozhodnutí, že bychom začali spolu bydlet. A tak spolu bydlíme... vše nám jde, máme dobrý vztah, máme se rádi, oba jsme už pevně na vlastních nohou, máme něco našetřeno, je nám fajn, nasmějeme se spolu, umíme si povídat a na ulici se stále držíme za ruce a v posteli je to taky fajn...jenže někam by se to možná mělo posunout. A tak jsem se zeptala. „Možná bysme měli uvažovat o svatbě.“ On tak stojí v koupelně a zírá na mne jako bych mu oznámila, že jsem spala s jeho nejlepším kamarádem a budu mít mimino, které si rozhodně chci nechat a on by se měl vystěhovat z bytu...

 Dívám se na něj a uvědomuju si, že toho člověka vlastně vůbec neznám. Asi si to představuje jako manželství našich známých nebo rodičů. Stereotyp a koukání na telku, čekání na teplou večeři a nudný sex v misionářské pozici jednou za týden. Asi si myslí, že už nebude moct s klukama na pivo.

Asi si představuje velkou svatbu na zámku a plno lidí, který nechce pozvat. Asi si představuje šunkový závitky s křenovou omáčkou a kuře s estragonem a suchou rýži a ožralé příbuzné, kteří nám dají nemožné dary, který pak flákneme někam do šuflíku hluboko na dno nebo do sklepa a vytáhnem je, jen těsně před tím, než nás oni příbuzní navštíví...

Asi nechápe, že je mi s ním fajn, ale nechci být na bodu mrazu, nechci být jen přítelkyně dalších 10 let. Asi neví, že bych si ho klidně vzala někde na dovolené jen tak na pláži nebo jen tak v riflích na radnici s dvěma svědky.

Asi myslí na Petra, jeho kamaráda, který zahýbá ženě, kde může. Asi neví, že Petr přestal manželku vnímat a ona přestala vnímat sebe, on místo komunikace našel mladici, která si myslí, že Petr spí na pohovce a už si s ženou nemá co říct a je s ní jen kvůli dětem.

Asi myslí na svatební fotky někde v albíčku Rajče a na tisíc formalit. Měnění občanek, vyplňování lejster. Asi myslí na děti a na ten opruz kolem nich. Asi myslí na to, že tenhle byt by už nestačil. Asi myslí na hypotéku. Asi si myslí, že už to bude jen práce, práce a z práce domů. Asi nechápe, že by měl důvod se vracet domů a že vše není černobílé. Asi je mu  pohodlně takto, ale já chci trošku víc, chci ten prstýnek na ruce, chci jít dál. Vždycky jsem stála při něm, vůbec mi nevadilo, že je bez práce, když jsem ho potkala, věřila jsem mu. Vždycky jsem mu byla věrná. Stála jsem vždycky na jeho straně. Myslela jsem, že je nějaký MY. Zatím je asi jen Já a On. Mám ho ráda, ale vlastně nevím, koho mám ráda, protože on se na mě dívá, jako bych mu oznámila, že , že jsem spala s jeho nejlepším kamarádem a budu mít mimino, které si rozhodně chci nechat a on by se měl vystěhovat z bytu...

Když nechce jít někam dál, proč jsme se k sobě stěhovali? Jestli za pět let nezjistil, že mě vlastně nechce, co tady vlastně dělal? Je mi 30. Jemu je o pár let víc. Připadá mi nefér, že ztrácel náš čas. Možná si představuje, že jednou se bude chtít oženit, až nebude muset myslet na ty banality, možná jsem jen někdo na vyplnění volnýho času...možná jsem jen trapná a naivní káča. Chlapům to je jedno, můžou mít dítě v 90, nestárnou jako ženské, můžou si najít mladou holku...myslela jsem, že mě má rád a že by chtěl vykročit do další životní etapy, jen tak jsem se zeptala.... kdybych se nezeptala, asi bychom šli takto dalších deset let a pak co? Kam by tohle šlo dál, kdybychom spolu jen tak dál žili? Ale dál už nepřemýšlím, začínají se mi po tváří koulet slzy a cítím děsný prázdno...

Za týden  se odstěhoval.

 

 Inspirováno článkem pana Havlíka

 

Autor: Milada Součková | pondělí 27.8.2012 10:58 | karma článku: 33,50 | přečteno: 3553x
  • Další články autora

Milada Součková

Žádní učitelé a žádné domácí úkoly: hlavně nestresovat dětičky!

Svobodné školy, žádní učitelé, žádné domácí úkoly, hodně práv a málo povinností, hodně hraní si a žádné školní osnovy, hodně řečí o svobodě a demokracii a hipísovský míreček.. . poslali byste dítě do takové školy? Já ne a většina lidí také ne.

10.3.2014 v 12:11 | Karma: 25,84 | Přečteno: 2138x | Diskuse| Ostatní

Milada Součková

Střídáš, střídám, střídáme: ano nebo ne?

O střídavé péči se teď hodně píše, mluví a lže. Překrucuje. Paní Valíková nedávno vydala článek, nad kterým se musí každý rozumný rodič zamyslet a ptát se, Šalamoun nebo střídavka?

4.2.2014 v 12:53 | Karma: 18,09 | Přečteno: 1027x | Diskuse| Ostatní

Milada Součková

Chcete si vydělat? Staňte se pěstounem!

Tak to už dávno chodí v cizině a naše krásná země k tomu pomalu směřuje. Pěstounů je málo a nároky se budou snižovat. Vezmete si nějaký děcko, dostanete zaplaceno a nemusíte se žinýrovat. Aneb dětský domov nemusí být nutně největší zlo...

17.1.2014 v 11:32 | Karma: 24,27 | Přečteno: 2948x | Diskuse| Ostatní

Milada Součková

Když vaří žencká aneb jak se vařej knedlíci

Knedle, knedlíky, knedlíci...to přece zvládne každej trouba, ale je to fakt pravda? Když knedlíky, tak pořádně. Pojďme si teda uvařit pořádný knedlík. Vydejte se se mnou do mojí kuchyně na kus knedle.

21.10.2013 v 11:11 | Karma: 15,01 | Přečteno: 1242x | Diskuse| Ostatní

Milada Součková

Letní striptýz na blogu Idnes

V létě to začalo, v létě se vše zhoršilo, v létě asi vše skončilo...Minulé léto začala blogovat. Připadala si osamělá, bylo jí smutno, chtěla trošku lidského tepla. Manžel byl chladný. Blogoval i on, oba se chtěli vypsat z toho, jak jim je, místo mluvení spolu psali cizím. S manželem to už nějakou dobu neklapalo, nic nešlo podle jejich plánů. Nečekaně zůstali v cizině déle než měli, nečekaně se jejich láska změnila v mám tě plný zuby. Bylo jí mizerně, otevřela srdce neznámým lidem a našla nové známé, ale ti jí pomoci nemohli, aspoň ne tak, jak by to skutečně potřebovala. Bylo to dlouhé, teplé léto, ale ji slunce nehřálo.

12.8.2013 v 10:51 | Karma: 8,62 | Přečteno: 971x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3728x
Žena obecná