Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fr-mottl

moje manzelka vyrustala take bez otce

a rika, ze to bylo jeji nejvetsi stesti. Otec byl blb na entou (jeste se ozenil 5 x a manzelka ma jeste dalsich 8 nevlastnich sourozencu, kterym take utekl otec) a jedine co priznava, ze jako dcera nepoznala ten pocit, co to je mit tak bezvadnyho 'tatku'. Takze jestli to ma mala Linda dobry nebo spatny je ve hvezdach.

0/0
30.1.2012 1:05

Daniel P.

Re: moje manzelka vyrustala take bez otce

Malá Linda bezpochyby zažije peklo - tedy pokud je skutečná, a nejde o fikci (a pevně doufám, že o fikci jde). Jestli tedy hrdince příběhu je ve chvíli porodu 36 let, a prožila 4letý vztah, který byl jejím prvním vztahem, tak přišla o panenství někdy v 32 letech, což napovídá, že jde o velmi atypickou ženu. Další věc: zdá se, že žila "v domácnosti", nechala se přítelem, na kterém byla zcela existenčně závislá, vydržovat.

Oboje svědčí o tom, že bude dost těžko dobrou matkou, myslím že má zásadní problém vydržet sama se sebou a postarat se sama o sebe. To dítě, jestli existuje, prožije těžký život.

A samozřejmě bude vychováno v nenávisti - k tomu "mizerovi, který nás opustil a kvůli němuž teď trpíme". To ji taky poznamená.

Nechci teď hodnotit jak moc velkým je ten mizera mizerou, ale poukazuju na tu neustále přítomnou nenávist během dětství, ta se do Lindy zaryje hodně hluboko.

0/0
30.1.2012 11:23

IfčaX

Re: moje manzelka vyrustala take bez otce

Říkala, že byl její "jediný" partner v souvislosti s tím, že bylo jasné, že to dítě musí být jeho. Nikoli jediný za celý život.

0/0
30.1.2012 11:37

fr-mottl

Re: moje manzelka vyrustala take bez otce

ne,ne, to je rekl bych typicky zenske vnimani informaci. Ja jsem to pri cteni pochopil zrovna tak jako predrecnik. Mozna ze to ale vidim zase chlapskyma ocima.

0/0
30.1.2012 12:51

IfčaX

Re: moje manzelka vyrustala take bez otce

Jako že typicky ženské vnímání informací je číst jen to, co bylo napsáno a nedomýšlet se svoje vlastní interpretace?

+1/0
30.1.2012 13:21

fr-mottl

Re: moje manzelka vyrustala take bez otce

no, i hloupa zena muze zcela intuitivne reagovat v zajmu ditete a muze to byt jako u me manzelky - tam jeji matka nikdy nic nerekla spatneho o otci - vzdy jen, ze si proste nerozumneli a rozesli se.  Deti to pak chapiu jako takovou osudovou ranu, jako ze tatinka prejelo auto a tak.

Je treba ovsem rict, ze me tchyni to poradili v poradne, kdyz se to rozvadelo, ze nema o otci mluvit spatne i kdyz ho ve skutecnosti nemuze vystat - v zajmu ditete.

0/0
30.1.2012 12:56

Miska Kvakin

Re: moje manzelka vyrustala take bez otce

to si překombinoval, Danieli. Zůstat pannou do 32 let se může podařit jen vyložené ošklivce (vlastně ani té ne). Pokud s ní někdo žil 4 roky, tak ošklivkou asi není. Takže pravdu má Ifčátko. Kromě toho z textu nevyplynulo, že by byla dosud v domácnosti - to byla fakt úplný mimoň.

Jinak, holka má tak jako tak kliku - stihnout v jejím věku mít ještě dítě je to nejdůležitější, otec stojí až daleko za tím, nemluvě o tom, že nějaký se časem vždy najde.

0/0
30.1.2012 15:15

Děkanka Katedry Kroupologické

Re: moje manzelka vyrustala take bez otce

Jediny kluk znamena nezahybala jsem, tudiz to dite je tvoje. Neznamena to, ztratila jsem s tebou panenstvi. A jake vydrzovani se? Ona se o nej starala, vedla domacnost. Vydrzovat se nechavaji milenky, ne partnerky. PRoc by nemohla byt dobrou matkou? JE samozrejme problem, ze Linda nebude mit otce (muzsky model), ale to je zase dalsi  pribeh.

0/0
30.1.2012 16:09

Děkanka Katedry Kroupologické

No.. stavaji se horsi veci

Mohla bych vypravet, ale nebudu.

0/0
29.1.2012 20:42

Miska Kvakin

Re: No.. stavaji se horsi veci

přesto na Tvá slova dojde :-P !

0/0
29.1.2012 23:27

Sidonie_11

No, nic není nemožné, ale...

... je normální, aby ona malá holčička dostala za oněch popsaných okolností JEHO příjmení? 8-o 8-o 8-o

0/0
29.1.2012 17:02

Mama Kami

Re: No, nic není nemožné, ale...

Asi tak nějak.

0/0
29.1.2012 20:20

Abadi Kwame opět na scéně

Hmm...

Příjde mi, že dotyčná paní je doopravdy nějaká jednodušší. Nebo v horším případě ten obáváný exemplář, co přemýšlí stylem "připoutám si k sobě chlapa dítětem".

+2/0
29.1.2012 13:06

Gmurr

Re: Hmm...

Tohle je bajecny co tu posete, to napiste hned panum Cihlarovi a Hodinovi. Mrcha jedna jednoducha.

0/0
29.1.2012 16:00

_sluníčko

Hmm

bylo jí 36, on byl její jediný kluk, řekla mu to až po třetím měsíci, věděla že bude mít malou holčičku  (velkou předpokládám porodit nemohla)...pošlete to Saturninovi ať to uvede na pravou míru

+4/0
29.1.2012 12:44

Daniel P.

husa...

Spát bez ochrany s někým, o kom věděla, že to není naplno. Že to nevěděla? A kde je ta slavná ženská empatie a schopnost přečíst mimoslovní komunikaci?

Dva pitomci zplodili dítě a dali mu do vínku zničenej život.

0/0
29.1.2012 12:31

Zygota

Re: husa...

Není husa. A stát se to může, není první ani poslední.:-P A ta empatie? Hm, jsem vdaná 22 let, 7 let jsem s manželem chodila. Ale empatie, mimoslovní komunikace? Tak to teda nevím o čem mluvíte. Pořád mě udivuje. No, ake zase to není nuda;-)

0/0
29.1.2012 12:42

Mama Kami

Re: husa...

Ženy po tisíciletí rodily tímto způsobem. Říkalo se tomu matriarchát - rodová linie byla zachovávána podle matky. Všecko bylo OK, dokud si nějaký trubec nevymyslel, že se stane panovníkem (přepral ženu, tak co by ne) a aby náhodou nedošlo k nějakým komplikacím, ustanovil následnictví po mužské linii. S tím se pojil také vynález svazku manželského.

Dnes má výraz matriarchát v myslích některých zakomplexovanců téměř pejorativní nádech. Snaží se namluvit svěu, že šlo o vládu žen, ale není to pravdou. Šlo skutečně jen o vysledovatelnost rodokmene po mateřské linii. A o spoustu dalších celkem triviálních detailů jako že muž opouštěl svou vesnici a šel do domu ženy atp.

Ty zakomplexovance poznáte snadno. S oblibou používají výrazy jako třeba "feminacistka".

Jejich chování také má spoustu specifických rysů. Například souložit slepici jim nevadí, ale mít s ní rodinu, to je jiná, žeano. Takže pak nastávají situace, kdy on je PRO potrat, avšak v momentě, kdy se dítě narodí, chce je do péče.

+2/0
29.1.2012 20:20

fr-mottl

Re: husa...

nezlobte se vazena, ale mam pocit, ze jste feminacistka ...

0/0
30.1.2012 1:08

Miska Kvakin

Re: husa...

ne, ne, není, má jenom svý zkušenosti.

0/0
30.1.2012 1:31

Daniel P.

Re: husa...

Asi jsem nepochopil, co chcete sdělit. Narážím především na větu "ženy po tisíciletí rodily tímto způsobem" - nevšiml jsem si, že bych psal o rození.

Rozumím tomu dobře, že máte dojem, že je přirozené a správné, aby se ženy a muži nevázali trvale v párech , ale žili v jakési kmenové pospolitosti, kdy spolu členové komunity volně souloží a ženy pak rodí děti "patřící" (ve smyslu je jim rodičem) celému kmeni?

Ad vaše feminacistky (taky jsem nepochopil, proč o tom píšete, asi abyste dala průchod svému hněvu?) i já jsem jedním z těch zakomplexovanců, který používá slovní spojení jako militantní feministka a tak dále - protože trvám na tom, že budu rozlišovat mezi oprávněným hnutím tvz. sufražetek za rovnoprávnost, rovnost před zákony, a současným "feministickým" kšeftem, který nemá jiný smysl než vydělávat peníze na rozsévání sexistické nenávisti. Nechci poskvrnit památku původního a spravedlivého feminismu tím, že ho pojmenuji stejným slovem jako ty, co se za feministky vydávají dnes.

0/0
30.1.2012 11:18

Děkanka Katedry Kroupologické

Re: husa...

A proc nepouzival ochranu on, kdyz vedel, ze tam je jenom docasne a deti neplanoval?

0/0
29.1.2012 20:43

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

Re: husa...

páč to byl asi stejnej matlák jako ona husa;-D

+1/0
29.1.2012 22:07

fbio

blbec..

Zachoval se jako debil, opustit ženu v tomto období.... Období na promyšlení .... Slečny je mi líto, a panáček doufám dostane to co zaslouží. To že posílal peníze je jediný co trochu hovoří o tom, že není úplný kretén....

+2/0
29.1.2012 12:14



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.