Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

agu

za zivot jsem dostal snad dvakrat

a bylo to malo. kolikrat jsem si rikal, ze kdybych dostal vic, nemusel jsem v zivote nadelat tolik blbosti.

+1/0
9.3.2012 16:23

FiS95

Re: za zivot jsem dostal snad dvakrat

Nedělal byste blbosti, kdybyste tenkrát nebyl blbej. Nesvádějte svou nerozvážnost na rodiče.

0/0
9.3.2012 19:27

Vím, že něco vím?

Karma.

Je příjemné si v dnešním mediálním blázinci přečíst rozumný článek.Díky.

+1/0
9.3.2012 16:11

Martin5.35

Nevím

Týrat se dá i psychycky "vysvětlováním" a mnohdy je to horší a zanechá to na lidech větší následky, než pár pohlavků.

+3/0
9.3.2012 15:11

Gmurr

Re: Nevím

no to je ale nesmysl.

0/0
9.3.2012 17:12

Gwendolyn!

Re: Nevím

Jaky nesmysl, Gmur? Nevite, ze psychicke tyrani muze mit horsi dopadek nez fyzicke? Podcenujete psychiku?

0/0
9.3.2012 17:58

oldfashioned Kokodák v2

dítě uhodí jen duševní mrzák a primitiv...

+1/0
9.3.2012 15:05

Martin5.35

Re: dítě uhodí jen duševní mrzák a primitiv...

Vždyť to jsou takový roztomiloučcí tvorečkové s velkýma kukadlama.R^

http://www.lidovky.cz/gang-detskych-zabijaku-zavrazdil-az-27-lidi-fi6-/ln_zahranici.asp?c=A120214_092538_ln_zahranici_mtr

Asi je v mládí málo hodin poučovali co se smí a nesmí dělat...

+1/0
9.3.2012 15:13

Enter67

Re: dítě uhodí jen duševní mrzák a primitiv...

Chápete rozdíl mezi sadistickým vybíjením si vzteku a výchovným plácnutím po zadku, který si dítě zaslouží, jelikož se opět ani podesáté nerozhlédlo při přebíhání přes cestu, nebo někomu jinému fyzicky ublížilo (některé děti jsou v tomhle VÁŽNĚ dobré)? A chápete rozdíl mezi pravou Coca-Colou za 30,- a "colou" za 4,90 z Lidlu? Chápete, že život není jen černý a bílý? Dle vašeho soudu by mezi námi běhalo několik miliónů duševních mrzáků a primitivů. Někteří řídí autobus, ve kterém jste třeba jel dnes do práce, jiný upekl rohlík, co jste si dal na svačinu... Nemáte strach o svůj život, obklopen tolika primitivy? :-P Rv

+1/0
9.3.2012 15:16

Kolokol

Re: dítě uhodí jen duševní mrzák a primitiv...

To víte, že nechápe.

0/0
9.3.2012 15:21

oldfashioned Kokodák v2

Re: dítě uhodí jen duševní mrzák a primitiv...

odpověď na poslední dvě otázky:

a) ano

b) mám

:-)

0/0
9.3.2012 16:14

agu

Re: dítě uhodí jen duševní mrzák a primitiv...

aaaa. odbornik. kolik mate deti? a kdo je vychovava? mimochodem neni Vam 12 a neboli Vas zrovna zadnice?

0/0
9.3.2012 16:20

emancipovaný běloch

Bití je otázka bytí a nebytí

protože zlobivé děti musìme řezat, aby se polepšily a hodné děti musìme řezat, aby se nezkazily. Řkávala moje babička

+1/0
9.3.2012 14:58

emancipovaný běloch

Re: Bití je otázka bytí a nebytí

to í tam nějak nešlo

0/0
9.3.2012 14:59

Sir_Samuel_Elanius

1 dobře mířená facka

je lepší jako 1000 slov

0/0
9.3.2012 11:25

tomtop

Re: 1 dobře mířená facka

pokud je zasloužená a pokud potomek ví "za co" ...

0/0
9.3.2012 12:00

Astaroth

Re: 1 dobře mířená facka

Treba by to mohli uplatnovat i meststi straznici vuci Sir_Samuel_Elanius misto domluvy. ;-D

0/0
9.3.2012 12:27

Hellmoon

Re: 1 dobře mířená facka

1000 slov bolí víc než jedna facka.;-)

0/0
9.3.2012 12:36

oldfashioned Kokodák v2

Re: 1 dobře mířená facka

obezlička těch, kteří rádi mlátí:-)

+1/0
9.3.2012 16:15

Gmurr

Re: 1 dobře mířená facka

R^R^R^R^

0/0
9.3.2012 17:13

pedr64

říká se, že pes

má inteligenci 2letého dítěte a asi na tom něco bude, vždy´t povely jsou pro oba téměř totožné...sedni, lehni, fuj, nesmíš, stůj, pojď...když malému dítěti 10x řeknete, že u silnice musí zastavit a ono přesto do ní vběhne, tak  jedenácté vysvětlování je nanic, zde už platí pouze jedna na zadek.

+12/0
9.3.2012 10:00

Radek Hampl

Re: říká se, že pes

Máte pravdu, říká se tomu operantní podmiňování. Do jistého věku prostě dítěti nemáte šanci cokoliv vysvětlit, funguje jen tak, že něco udělá a pak sleduje, zda po tom následuje příjemný resp. neutrální nebo nepříjemný pocit. V prvním případě činnost opakuje, ve druhém se jí zdrží. A jediná forma, jak mu říct, že takto ne, je vyvolat u něj nepříjemný pocit po tom, co provedlo něco špatného. Tisíce slov "to nemůžeš" atd naprosto selhává. Ale jako se vším, nesmí se to přehánět...

+1/0
9.3.2012 13:01

baloun

Bití je vždy selháním rodiče

na to není potřeba zákon.

Ostatně už na to zákon máme. Co je bití jiného než týrání?

Každý ze svých dvou dětí jsem jednou zbil. A dodnes je mi tak trapně, když si na to vzpomenu, až z toho mám husí kůži...

+1/0
9.3.2012 10:00

bembinka

Re: Bití je vždy selháním rodiče

zajímalo by mě co myslíte tím, že jste je zbil - já si pod tím představuji neřízené mlácení, prakticky bez důvodu.... A to je právě to o čem pisatelka psala - je rozdíl mezi výchovnou fackou (pohlavkem nebo plácnutím přes zadek) a řezáním dítěte hlava nehlava.... Já od táty i mámy jako děcko taky schytala pár ran - ale naprosto s nimi souhlasím.... Nechovám kvůli tomu vůči rodičům žádnou nenávist, nejsem zakřiknutá, nejsem psychopat.... Troufnu si tvrdit, že jsem slušně vychovaná a za tuto výchovu jsem rodičům vděčná....

+6/0
9.3.2012 10:21

Astaroth

Re: Bití je vždy selháním rodiče

Bezne bylo biti i za spatne znamky ve skole na vysvedceni, nebo za poznamky za veci spojene s roztrzitosti, nejake napadeni ucitele ditetem bylo zcela v risi fikce.

0/0
9.3.2012 12:29

J.K.S

Re: Bití je vždy selháním rodiče

Nepotřebujeme další zákon, o kterém je předem jsné, že nebude dodržovaný. Já jsem své děti občas plácla, ale jen asi do tří let, pak jsme mluvili, diskutovali, vysvětlovali, přemlouvali. Nedokážu pochopit, že někdo bije dítě. Výchovný výprask je pojem, který mi nic neříká.

Mezi plácnutím a bitím je podstatný rozdíl. Osobně považuji za horší psychické týrání a znevažování dítěte, křik a vulgarní nadávání, než plácnutí přes ruku, nohu či zadek.

0/0
9.3.2012 10:53

tomtop

Re: Bití je vždy selháním rodiče

výchovný výprask ve výjimečném případě ale není od věci, jinak si některé děti zvykají že mohou dělat co chtějí a že jim to projde na základě omluvy apod. . Moje žena učí na ZUŠ také děti (první stupeň zš) z VIP rodin zbohatlíků - pěstí do břicha už tu také bylo - myslíte že byla doma nějaká dohra ? Učitelce se sice nakonec rodič omluvil (ale až poté, co ho ředitel přesvědčil o tom, že je to pravda ... hl. díky svědectví ) a přinesl bombošku, ale dítě se chová pořád podobně, ačkoliv už se nic podobného neopakovalo. Je to klasický příklad "americké" výchovy, kdy se dítěti nic nezakazuje, jedná se s ním v rukavičkách a nějaké domluvy s ním stejně nepohnou. Vyroste z něj arogantní fracek ...

+2/0
9.3.2012 12:09



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.