Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Akmansson

Ožení se... pokud taky bude chtít...

Ta reakce je napsána sice pěkně, ale postrádám tam hlavně jednu podstatnou věc. Institut manželství nemusí být v současné době pro spoustu lidí ani přitažlivý, natož pak důležitý. Zdá se, že se lidé berou především z toho důvodu, že se chtějí ženy vdávat, než že by se chtěli muži ženit. Z vlastní zkušenosti sice nemluvím, protože já jsem se oženil podruhé a nijak toho nelituji - ba naopak... Původní článek jsem četl s údivem, protože ten kluk má očividně nějakej poměrně zásadní problém. Žít s holkou pět let a pak se rozejít jenom kvůli tomu, že se mu zmínila o svatbě, to není normální... Anebo ten chlap něco tají - něco, za co se sám stydí, co nemáme vědět... Ať je to jak chce, svatba je jen pro ty, co spolu chtějí žít dlouho a hlavně ví, že částečná ztráta svobody jim bude kompenzována jinými způsoby. Pokud by svatba byla skutečně oboustranně dobrovolná záležitost, potom by se polovina sezdaných následně nerozváděla.

+2/0
28.8.2012 12:20

duch zavražděného iuose

hmm

dneska máme výročí svatby :-)VVVV

0/0
28.8.2012 11:38

artea

Dvě svatby a jeden rozvod drahoušku :o)

Velmi si vážím svého muže, který ač se spálil a musel se rozvést neboť si jeho 1. drahá polovička myslela, že bude dělat o výplatě stojku, hlídat malou holku až do pěti do rána než se ona vrátí z rajzu a tolerovat jak se tahá s jiným chlapem, že to nezabalil a šel do toho znovu. V dubnu 2014 bychom měli oslavit 10 let manželství.

+1/0
27.8.2012 22:55

SYETEY_KOTZOUR_chrní_v_trní

Re: Dvě svatby a jeden rozvod drahoušku :o)

tak to má i můj obdiv....bych si koupil raděj papouška;-D

0/0
28.8.2012 11:29

milanalois

svatba znamená ztrátu majetku v případě rozvodu

Když odešel před svatbou, nic neztratil, o nic nepřišel.

0/0
27.8.2012 22:44

milanalois

víc než polovina manželství se rozvede

a to je úděsná pravděpodobnost.

Sednete do auta, když budete mít víc než 50 % pravděpodobnost, že se vybouráte?

0/0
27.8.2012 22:45

artea

O co předmanželská smlouva?

...no jo majetek je na prvním místě a do hrobu si nakonec vezmete manželku a nebo tam budete ležet sám?;-D

+1/0
27.8.2012 22:58

SYETEY_KOTZOUR_chrní_v_trní

Re: O co předmanželská smlouva?

náhodou....pokud jde o kvalitu hrobu, tak majetek je základ....neznáte dnešní sazby;-D

Koneckonců, jak pravil klasik, "Lepší se dobře oběsit, než špatně oženit.";-D

0/0
28.8.2012 11:28

artea

Re: O co předmanželská smlouva?

S-T-chrní v trní: ty na tom tak špatně nebudeš, smysl pro humor tě ještě neopustil...na provaz je tedy brzy.:-)

0/0
28.8.2012 21:49

honda_mrkos_pajdusakova

Re: víc než polovina manželství se rozvede

a polovina manželství se nerozvede...úplně stejně úděsná pravděpodobnost.

Navíc zrovna tyto pravděpodobosti jsou velmi dobře ovlivnitelné, obě.

+3/0
28.8.2012 10:00

SYETEY_KOTZOUR_chrní_v_trní

Re: víc než polovina manželství se rozvede

a polovina té poloviny stojí sice zaprd, ale už se to rozhodli doklepat;-D (s váma je sranda);-)

0/0
28.8.2012 11:25

honda_mrkos_pajdusakova

Re: víc než polovina manželství se rozvede

Tak to už je na každém jednotlivém soudruhovi, jak si to zařídí. Jistě jsou taková manželství, která stojí zaprd. S váma by taky byla sranda, kdybyste se tu soustavně nevyjadřoval o své manželce sice jistě v nadsázce, přesto tak jak se vyjadřujete. Všeho moc škodí, i té srandy...

+1/0
28.8.2012 12:21

SYETEY_KOTZOUR_chrní_v_trní

Re: víc než polovina manželství se rozvede

a jak víte, že mluvím o sobě? Já na pivo vycházku náhodou dostávám.;-)

0/0
28.8.2012 14:53

honda_mrkos_pajdusakova

Re: víc než polovina manželství se rozvede

To nebylo k tomu manželství naprd. To byl výtah z různých diskusí. A vlastně i ta "povolená vycházka na pivo" teď je z tohodle soudku. Já vím, že jednotlivě je to vtipná nadsázka, ale vy jí máte u každý debaty na tohle téma, a mně to přijde moc.

+1/0
28.8.2012 16:15

SYETEY_KOTZOUR_chrní_v_trní

Re: víc než polovina manželství se rozvede

jo, je fakt, že na tohle téma rád rýpu....a nejen na to. Nic ve zlém.;-)

+1/0
28.8.2012 16:26

honda_mrkos_pajdusakova

Re: víc než polovina manželství se rozvede

Jo, já to chápu, ve zlém to rozhodně neberu a nakonec mi to může být jedno.  Jen jsem si představila podobné šťourání na vlastní adresu a ňák se mi to nelíbilo, to je celé...:-)

+2/0
28.8.2012 16:51

-palička-

Tak to je super

kontračlánek R^R^! Gratuluji ;-)

+3/0
27.8.2012 18:52

SYETEY_KOTZOUR_chrní_v_trní

Re: Tak to je super

K čemu? K rozchodu?;-D8-o

+1/0
27.8.2012 22:50

-palička-

Re: Tak to je super

ke vtipnému kontračlánku ;-)

0/0
27.8.2012 23:48

SYETEY_KOTZOUR_chrní_v_trní

Re: Tak to je super

tak on ten první byl asi lepší.....ale byl z pohledu chlapa, takže to dámám samozřejmě z části uniklo (že jde o článek s nadsázkou ne zpověď)...a z části je to nadzvedlo (očekávání a cíle muže jsou zkrátka jinde než ženy);-) Toť celé.

P.S.: celkově mě až zaskočilo, jak taková blbost může tolik lidí vytočit.;-D

0/0
28.8.2012 11:25

-palička-

Re: Tak to je super

ale mě ten Havlíkův nevytočil ani náhodou (byť nevylučuji, že pár ženských jó). Já zde naopak oceňuji, že autorka na něj reagovala s naprostým nadhledem. Třeba i tím, že poukázala právě na očekávání ženy, aniž by to pojala uraženě.

Jinak, ony to ženský (myslím ten článek) berou opravdu trochu jinak než mužští, kteří si nejspíš řeknou "ten Ruda, to je ale pašák!". Ač sám Rudík si to možná právě vůbec nemyslí.

0/0
28.8.2012 22:25

Né, pětku nééé

Hezky napsáno, čím to je, že

někdo považuje chlapa, kterej se bojí svatby za hrdinu a čím to je, že manželství mají nižší rozvodovost než žití spolu jen tak?

+1/0
27.8.2012 18:17

pesimistka7

Re: Hezky napsáno, čím to je, že

"Hromádkáři" z principu nemohou mít rozvodovost!:-P

Za tím, že někdo žije na hromádce opravdu nemusí být "strach ze svatby", ale třeba neuznávání tohoto rituálu, předchozí špatná zkušenost apod. a tedy to neznamená, že by dotyčný/á (pro někoho jistě kupodivu - i některé ženy se nechtějí vdávat) musel být nutně nezodpovědný/á, nebo se nechtít vázat (nakonec koho "sváže" papír, když nechce s tím druhým být?).

Ovšem nepříjemné je, když se sejde "neuznávající" s tím, pro koho svatba naopak hodně znamená. Ale horší je, když se sejde "nevázací" s tím, kdo to bere vážně....

+1/0
27.8.2012 18:50

SYETEY_KOTZOUR_chrní_v_trní

Na druhou stranu.....

Jediné manželství, kterému nehrozí rozvod........................je to, ke kterému nedošlo. Tak bych to viděl zvesela. ;-D

+2/0
27.8.2012 15:25

Egerie

Re: Na druhou stranu.....

;-D... (a je taky lepší se nenarodit, aby nám nehrozilo, že umřeme? ;-))

+4/0
27.8.2012 15:56

SYETEY_KOTZOUR_chrní_v_trní

Re: Na druhou stranu.....

nebo se nečílit nad rozchodem někoho, koho ani neznáme.....aby nám z toho nešlehlo;-DR^

0/0
28.8.2012 11:27

habit-.!..

Re: Na druhou stranu.....

... a nejlepší způsob jak se vyhnout smrti je nenarodit se...

+2/0
27.8.2012 16:16

IBM R.I.P.

Chlapi

se dřív ženili hlavně proto, že mimo manželství byl dost omezený přístup k sexu. Tento důvod už dnes pominul, jak ostatně potvrzuje i sama autorka blogu, žen ochotných k sexu mimo rámec manželství je všude dost. Tak proč by se chlapi měli ženit?

+2/0
27.8.2012 14:18

P.32

Re: Chlapi

Aby po nich manželky brali vdovský důchod.;-)

0/0
27.8.2012 14:26

Egerie

Re: Chlapi

;-DR^

0/0
27.8.2012 14:35

Egerie

Re: Chlapi

Fakt jo? Já myslela, že důvodem (pro ženu i muže) je založení rodiny, zplození a výchova potomků ;-)

+3/0
27.8.2012 14:39

IBM R.I.P.

Re: Chlapi

Kdepak, tato potřeba nastupuje biologicky u chlapů až kolem padesátky. Nesprávně se tomu říká "druhá míza".

0/0
27.8.2012 14:43

Egerie

Re: Chlapi

Okolo 50? Zdá se mi, že nemístně paušalizujete ;-) (A ohledně druhé mízy - u mužů i žen - ten důvod fakt není plodit;-D)

+2/0
27.8.2012 14:45

IBM R.I.P.

Re: Chlapi

Ženy nic takového nemají, těm tikají hodinky od puberty. U mužů je to skutečně biologicko-sociální potřeba zachování rodu. Ale až okolo té padesátky.

+1/0
27.8.2012 14:49

Egerie

Re: Chlapi

Ne, nesouhlas ;-D. Obě pohlaví mají jak "tikačky", tak "druhou mízu" :-)

+3/0
27.8.2012 14:51

Astaroth

Re: Chlapi

To je nesmysl, to po celou historii prichazelo tak nejak mimochodem. Muj osobni dojem je, ze vetsina nevest v dejinach uz byla brezich.

0/0
27.8.2012 14:44

Egerie

Re: Chlapi

Ta "březost nevěst" ovšem můj příspěvek naopak potvrzuje :-) (tak jakej nesmysl ?!;-D)

+3/0
27.8.2012 14:47

Astaroth

Re: Chlapi

Ovsem to byl nasledek a ne cil. Vyjma panovnickych rodu, kde probihala plemenitba se lidstvo mnozilo spontanne, to az ted i prosty lid tzv. planuje rodinu. To pred par lety jednoduse bez celibatu neslo.

+1/0
27.8.2012 14:48

Egerie

Re: Chlapi

Ehm... toho následku si přece byli dopředu vědomi, né? ;-) Čili jasně směřovali k cíli

+2/0
27.8.2012 14:53

-palička-

Re: Chlapi

to platilo, dokud tu převládaly tmářské názory církve svaté. Od tohoto opia lidstva jsem se naštěstí osvobodili, nechali si hlavy vymýt daleko správnější ideologií pokro, takže jaképak "zakládání rodiny", svatá panno? Ufff, něco tak zaostalého 8-o! Zejména, když to hlavní, tj. sex, je snadno k mání.

+1/0
27.8.2012 19:02

Levicovy.Pravnik

Re: Chlapi

nemáte rpavdu,chlapi se ženili jen proto,aby dostali byt.

0/0
27.8.2012 15:12

artea

Hitlera na vás vy chlapi mizerní :o)

Můj děda si vzal babičku(ještě když byli mladí), aby nemusel na nucené práce do Německa. Babička bohužel onemocněla schizofrenií a tak se musel rozvést, snažil se s ní žít, ale ta nemoc se nedala zkrotit na pro rodinný život únosnou mez. Když se oženil po druhé bylo mu již přes padesát let. Stále, ale mluvil o mé babiččce jak byla krásná, jak měla nádherné havraní vlasy, bylo z jeho slov cítit jak ji ještě má rád.;-(

0/0
27.8.2012 23:13

Levicovy.Pravnik

Nevím proč pro ženy je svatba tak důležitá

to že si chlap nechce nějakou vzít ještě neznamená,že jí nemá rád. svatba je přežitek. chytřejší ženy to pochopí.

0/0
27.8.2012 14:16

lesicatko

Re: Nevím proč pro ženy je svatba tak důležitá

No, tak tých, čo tvrdili že svadba resp manželstvo je prežitok už bolo...

A ono ich to prežilo...

+3/0
27.8.2012 14:31

Egerie

Re: Nevím proč pro ženy je svatba tak důležitá

;-)R^

0/0
27.8.2012 14:39

jo.hanna

Re: Nevím proč pro ženy je svatba tak důležitá

pokud má muž tu ženu rád a v životě s ní počítá, nemělo by mu až tolik vadit vzít si ji, když ona si to přeje... to by pro ni udělat mohl... a sežerte mě, kritici  :-)

+6/0
27.8.2012 15:06

Levicovy.Pravnik

Re: Nevím proč pro ženy je svatba tak důležitá

pak jste ze staré školy.

0/0
27.8.2012 15:11

-palička-

Re: Nevím proč pro ženy je svatba tak důležitá

a právě takovou sháním pro svého kluka :-P

+1/0
27.8.2012 19:06

Aretta

Re: Nevím proč pro ženy je svatba tak důležitá

R^

0/0
27.8.2012 16:48

0xf

Re: Nevím proč pro ženy je svatba tak důležitá

pokus ma tu zenu rad a pocita s ni... tak se preci nemusi brat... to by pro neho udelat mohla ;-)

0/0
28.8.2012 9:43



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.