Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Čtu hodně a ledacos. Padesát odstínů mi přinesla kamarádka s blaženým výrazem. Prý budu nadšena a budu mít chuť na sex. Chuť jsem měla,  ne na sex, ale vyhodit knihu oknem. Příliš jednotvárné a ták zdlouhavé. Kdyby měla kniha 150 stránek, byla by to akorát.

Vaše schrnutí je přesné. Moc mě pobavilo. ;-)

4 0
možnosti
AD

Co to do prdele meleš??? to máš málo sexu a tak závidíš nebo co? já tu knihu milujiR^

0 8
možnosti
JE

..........................šťastná to žena.

1 0
možnosti
JM

J80a72n 13M42a80t12ú78š

29. 1. 2013 21:42

Mě by jen zajímalo, proč jsi to četla, to jsi přece musela poznat již po prvních pár stránkách.

1 5
možnosti
OM

Přesně, nejsmutnější na tom je, že podobné slátaniny jako tohle nebo Twilight jsou bestsellery.

9 0
možnosti
Foto

Ha ha, pěkně napsáno. A to jsem uvažoval, že bych si knížku koupil. Radši si znovu přečtu Lady F*ckingham ;-)

7 0
možnosti
JN

Tuto knihu jsem ještě nečetla a dost jste mě vyděsila. 8-o:-(Četla jste třeba "Příběh O" od Pauline Réageové? Pokud ano, co byste řekla o této knize? (alespoň ve stručnosti, stačí mi dva řádky-děkuji)

1 2
možnosti
JM

J49a34n 12M58a11t62ú34š

29. 1. 2013 21:44

Paní Nováková, to si děláte srandu. Vy si nepamatujete jak nám komáři diktovali co číst a co ne, vy nemáte svůj vlastní rozum. Nechci Vás urazit, to v žádném případě. Jen doporučuji číst a udělat si vlastní názor.

1 3
možnosti
DM

Aretta

10. 10. 2012 19:31
UUUáááá

VÝ-BOR-NÝ!!! ;-D;-D;-D

Brilatně napsáno, zaplaťpánbů za existenci toho škváru:o))))) nebyl by tento blog:o)))

7 0
možnosti
JN

Aretto, jak to, že Vás to nechá dikutovat ještě pod přezdívkou? Mně už to vnutilo registraci, nebo mám utrum ;-( (Scarlett O Hara, Kočka14, La Chat quatorze)

0 3
možnosti
L

Londynanka

10. 10. 2012 12:16
na druhou stranu

... pokud by v knize byl pouzit jazyk typu

Ach, to je rozkosne...ach to je sensitivni..... ma duse mi napovida.....ja nestastnice, co me ceka.... tak by to asi nikoho nebavilo cist ...takhle se preci partneri v posteli nebavi, navic pokud aplikuji BDSM, tak jiste od sprostych slov nejsou daleko. A myslim, ze slovni zasoba v teto oblasti je take omezena, nebo vy a vas partner vymyslite pokazde jina slova kdyz mate sex?

Jo, a kdyz tak premyslim, kdyz ja si povidam v duchu sama se sebou, (nebo s mym druhym Ja?), tak pouzivam slovo "do Prcic" , a to celkem casto - v tomot pripade by ta knizka byla jeste horsi.

2 4
možnosti
D

Dubina

9. 10. 2012 23:01
FIFTY SHADES DARKER

Dalsi pokracovani tehle kraviny :)) Uplne s vama souhlasim ,precetla jsem to "letem svetem " . Koupila jsem si ebook teto knizky nebot to melo na AmazonKindle 5*hvezdicek ( jako super knizka ) ale skutek utek .

3 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3728x
Žena obecná