Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den, paní Součková, když už se vyjadřujete k těm změnám, uvítala bych, kdybyste coby diskutérka, měla nahranou fotku. Zvláště, když máte nutkavou potřebu neustále někoho hodnotit. Je to fér, nemyslíte. Těším se na minusy. Zdraví, vždy pozitivně naladěná Dagmar Klimovičová :-)

3 19
možnosti

No já bych ráda to samé, název komentáře a ne jméno tučně a taky označené články bez diskuzí, abych  nemusela v nových článcích zjistit, že ten nebo onen nepovolí diskuzi. A kolikrát jsou to třeba fakt milé články, třeba cestopis nebo fotoblog a z nějakýho důvodu bloger nepovolí komentáře, tak to člověk dočte a nemůže pochválit nic napsat.  A možná nemažou dost, protože tady čtu pořád ty stejný zaseknutý desky.

8 2
možnosti

Po "starém systému" se mi stýská. A opravdu mi "nový" brání ve vetší otevřenosti.

13 0
možnosti
Foto

Měli bychom si hrát na školu a hodnotit příspěvky známkami od jedničky do pětky! ;-DTlačítka by nemusela být žádná, popřípadě by měla zmizet ta mínusová (tak to bylo ve starých diskuzích). Máme přemýšlet nad textem a popřípadě přidat svůj názor, ne se "mstít" za odlišné názory nějakými mínusy. Mám dojem, že někdo dává mínusy už jen ze sportu. Nedávno jsem kdesi jen popřála pěkný den či večer, už nevím, a dostala jsem mínus ;-D

2 20
možnosti

P87a64v60e87l 24K59u30l46a

10. 12. 2012 18:15

Vy to ještě nevíte, ale tady je dnes "mínusový mejdan" :-)

9 8
možnosti
Foto

... že vy jste chtěla potěšit všechny kategorie diskutérů a otevřela jim svým článkem nové hřiště ?!;-)

To je chvályhodný čin. :-) Protože psát blog o diskuzích s jiným úmyslem, například vědecky poučným - jako aby se ti špatní polepšili, to je jako byste kázala na návsi, aby mladí před svatbou nehřešili...

8 11
možnosti

Máte pravdu, ve všem. Hlavně pořád platí, že se mažou spíš nevinné příspěvky (díky masovému nahlašování od mínuskářů), zatímco vyložené urážky ne - přitom nyní má redakce víc času procházet diskuze a mazat dle kontextu, ne podle bonzování stalkerů.

3 25
možnosti

M64a68r27t62i84n 37P46á67t31ý

10. 12. 2012 16:13

Dotaz:

Tohle máte připravené v nějaké šabloně nebo se s tím píšete pořád dokola?V

19 3
možnosti

Mně vadí, že nejsou označeny články u kterých není diskuse otevřena. To člověk čte, čte , objeví pár zajímavostí, má připravené připomínky a pak ohromné zklamání, neb diskuse není otevřen a a to ani zde a zde. Jako například teď střídavka.

19 3
možnosti

Souhlas, na druhou stranu, pokud někdo nemá otevřenou diskusi, tak rovnou víte, co je zač a nemá smysl ho dál řešit.

12 0
možnosti

Já už mám výmazů 9, dokonce tři v jednom dni. Opovážil jsem se slušně zeptat proč, když jsem nepoužil žádná sprostá slova, ovšem nikdo mi neodpověděl. Ani na dotazy jiné.

8 7
možnosti

Ono se tu ještě hraje na sprostá slova? Tak to mě překvapuje! Na OnaDnes je dnes totiž (a dokonce ve výběru) článek s názvem 

Vždycky jsem chtěla být prdelatá blondýnka ;-D

6 7
možnosti

K tomu nejasnému začátku vlákna jsem poslal na redakci připomínku 7.11. Soulasili se mnou, že to mají v plánu změnit. Zatím nic, třeba je to plán pětiletý...;-)

9 0
možnosti

ale splní jej za čtyři roky, to potěší :-P

1 12
možnosti
Foto

O82t66t58o 10Č61e53r33n64ý

10. 12. 2012 13:57

Nevím, kde to berete, ale já jsem za poslední dobu žádný výmaz nezaznamenal. Neznamená to ovšem, že se tak nestalo. Asi jsem u toho nebyl. Nemusím koneckonců u všeho být, že?

Obecně se mi však zdá, že výmazů je minimum oproti dřívějšku, diskuze je rovněž mnohem slušnější a věcnější. Je pochopitelné, že pod jménem se mnoha provokacím nedaří, což opět neznamená, že každé jméno je jméno skutečné.

Na výmaz příspěvku pod článkem jsem také nepřišel, ale ani nehodlám. Stejně bych nemazal.

Je to jako se vším. Nikdy není nic na 100%.

1 9
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3728x
Žena obecná