Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

..proč máte potřebu se v tom rýpat jak ve chcíplejch jiřičkách...????

2 0
možnosti

Evidentně už to začalo utichat, tak je potřeba pošťourat klackem ve vosím hnízdě, že? Co si takhle, paní autorko, udělat inventuru vlastních rodinných problémů a vykašlat se na tyhle trapné reprízy?Rv:-/

3 0
možnosti
Foto

A já bych prosila ten návod na odvedení manžela on-line :-P

0 0
možnosti

;-D Já bych Vám jeden návod dal, ale to by sluníčkové komando nepřežilo.

0 0
možnosti
Foto

J74a52n95a 54M49a66j17o45v21á

12. 8. 2013 14:49

Tak koukám, že šiky "tiskových mluvčích" houstnou Rv.

3 1
možnosti
Foto

Já nejsem ničí tiskový mluvčí, ale kdybych si směl vybrat a byl povolán, tak tedy paní Ivany, tuším Dianové.

1 0
možnosti
Foto

Existuje jedno zásadní pravidlo: Ve válce a v lásce je dovoleno vše, i psát blogy. A já k celé té story o které jsme se dozvěděl až včera z ptačího pohledu (Kavka) mohu říci jediné:

To, jak se věci mezi dvěma či více lidmi vyvinuly, nemá nikdo právo zkoumat, komentovat a kritizovat. Pokud jedna dáma přebrala té druhé amanta, no tak ho prostě přebrala. A je to Fait accompli.

Mně také chasník, kterého jsem podceňoval, přebral manželku. No a co? Jedeme dál temným lesem, hlubokým úbočím podél černých skal (to jsem to ale zvojtil, že?). Jinak se život a vztahy pojímat nedají.

Nasadila jsi mu parůžky drahá? Nuž, to se stává. Ale musíme se především starat o děti a ne o nějaké citové pitomosti, že?

1 0
možnosti

Pane Hermánku, zamilovaná žena se chová jinak než zamilovaný muž. Nesmíte svůj pragmatismus vztahovat na všechny lidi kolem sebe. V citech totiž moc pragmatismu není

0 0
možnosti
Foto

tak jsem si početl...hádejte na jaké místnůstce.....mohl bych se nyní podělit o info o mém trávení, ale přijde mi to nevhodné, ...a tak to neudělám, i když by to sem tématicky vcelku sedlo.;-)

4 0
možnosti
Foto

A možná by to bylo i vtipný, narozdíl od tohoto blogu;-)

3 0
možnosti
Foto

tenhle příspěvek mi přijde - s prominutím - hloupý a zbytečný...Dělá to na mě dojem  snahyRv přiživit se na něčím neštěstí...

7 0
možnosti
Foto

Pro Vás typické ... ne o sobě, ale o jiných, s morální poučkou na konci. Ach joRv.

3 0
možnosti

Především byste, milé dámy, neměly psát své rodinné, manželské a milenecké story veřejně na blogy, pokud nechcete byt za holubičky. Své, ani svých známých, blízkých, přátel. Jmenovitě, s jasnou identitou. I fotečky někdo dá do placu.

A Vy, paní Tobiášová, jste v hejnu také, tudíž nikoho neodsuzujte.Rv

6 0
možnosti

A jéje, další díl blognovely o nemocné paní, sličné učitelce a chlapáckém řidiči.:-)

3 0
možnosti

Počkejte, až to zaregistruje sluníčkové komando:-)

2 0
možnosti
Foto

Reaguju tak, že nevidím důvod tuhle kauzu dál rozpatlávat. Připadá mi to jako trojitý kroupoberger.

Paní Součková, zbytečný blog, jen jste foukla do plamínku, aby se opět rozhořel.

 

Martine, nikoho se nezastávám, abys byl v obraze. Jen jsem vyslovila nesouhlas vůči urážkám, jsme na veřejném prostoru, ne na dobytčím trhu.

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS