Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PA

agu

9. 3. 2012 16:23
za zivot jsem dostal snad dvakrat

a bylo to malo. kolikrat jsem si rikal, ze kdybych dostal vic, nemusel jsem v zivote nadelat tolik blbosti.

1 0
možnosti
F

FiS95

9. 3. 2012 19:27
Re: za zivot jsem dostal snad dvakrat

Nedělal byste blbosti, kdybyste tenkrát nebyl blbej. Nesvádějte svou nerozvážnost na rodiče.

0 0
možnosti
JB

Vím, že něco vím?

9. 3. 2012 16:11
Karma.

Je příjemné si v dnešním mediálním blázinci přečíst rozumný článek.Díky.

1 0
možnosti
MP

Martin5.35

9. 3. 2012 15:11
Nevím

Týrat se dá i psychycky "vysvětlováním" a mnohdy je to horší a zanechá to na lidech větší následky, než pár pohlavků.

3 0
možnosti
TH

Gmurr

9. 3. 2012 17:12
Re: Nevím

no to je ale nesmysl.

0 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v2

9. 3. 2012 15:05
dítě uhodí jen duševní mrzák a primitiv...

1 0
možnosti
MP

Martin5.35

9. 3. 2012 15:13
Re: dítě uhodí jen duševní mrzák a primitiv...

Vždyť to jsou takový roztomiloučcí tvorečkové s velkýma kukadlama.R^

http://www.lidovky.cz/gang-detskych-zabijaku-zavrazdil-az-27-lidi-fi6-/ln_zahranici.asp?c=A120214_092538_ln_zahranici_mtr

Asi je v mládí málo hodin poučovali co se smí a nesmí dělat...

1 0
možnosti
EB

emancipovaný běloch

9. 3. 2012 14:58
Bití je otázka bytí a nebytí

protože zlobivé děti musìme řezat, aby se polepšily a hodné děti musìme řezat, aby se nezkazily. Řkávala moje babička

1 0
možnosti
EB

emancipovaný běloch

9. 3. 2012 14:59
Re: Bití je otázka bytí a nebytí

to í tam nějak nešlo

0 0
možnosti
TS

Sir_Samuel_Elanius

9. 3. 2012 11:25
1 dobře mířená facka

je lepší jako 1000 slov

0 0
možnosti
TV

tomtop

9. 3. 2012 12:00
Re: 1 dobře mířená facka

pokud je zasloužená a pokud potomek ví "za co" ...

0 0
možnosti
JD

pedr64

9. 3. 2012 10:00
říká se, že pes

má inteligenci 2letého dítěte a asi na tom něco bude, vždy´t povely jsou pro oba téměř totožné...sedni, lehni, fuj, nesmíš, stůj, pojď...když malému dítěti 10x řeknete, že u silnice musí zastavit a ono přesto do ní vběhne, tak  jedenácté vysvětlování je nanic, zde už platí pouze jedna na zadek.

12 0
možnosti
RH

Radek Hampl

9. 3. 2012 13:01
Re: říká se, že pes

Máte pravdu, říká se tomu operantní podmiňování. Do jistého věku prostě dítěti nemáte šanci cokoliv vysvětlit, funguje jen tak, že něco udělá a pak sleduje, zda po tom následuje příjemný resp. neutrální nebo nepříjemný pocit. V prvním případě činnost opakuje, ve druhém se jí zdrží. A jediná forma, jak mu říct, že takto ne, je vyvolat u něj nepříjemný pocit po tom, co provedlo něco špatného. Tisíce slov "to nemůžeš" atd naprosto selhává. Ale jako se vším, nesmí se to přehánět...

1 0
možnosti
LV

baloun

9. 3. 2012 10:00
Bití je vždy selháním rodiče

na to není potřeba zákon.

Ostatně už na to zákon máme. Co je bití jiného než týrání?

Každý ze svých dvou dětí jsem jednou zbil. A dodnes je mi tak trapně, když si na to vzpomenu, až z toho mám husí kůži...

1 0
možnosti
EW

bembinka

9. 3. 2012 10:21
Re: Bití je vždy selháním rodiče

zajímalo by mě co myslíte tím, že jste je zbil - já si pod tím představuji neřízené mlácení, prakticky bez důvodu.... A to je právě to o čem pisatelka psala - je rozdíl mezi výchovnou fackou (pohlavkem nebo plácnutím přes zadek) a řezáním dítěte hlava nehlava.... Já od táty i mámy jako děcko taky schytala pár ran - ale naprosto s nimi souhlasím.... Nechovám kvůli tomu vůči rodičům žádnou nenávist, nejsem zakřiknutá, nejsem psychopat.... Troufnu si tvrdit, že jsem slušně vychovaná a za tuto výchovu jsem rodičům vděčná....

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS