Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Alka.24

Měla

jsem taky krásný dětství. Díky mým rodičů. Sice dědu zavřeli komouši, táta pak sloužil u PTP, a byl rád, že dostal po roce 68 práci, když jí asi půl roku neměl. Sice asi 50 Km dojižděl a nestěžoval si. Dalšími podrobnostmi nebudu obtěžovat. A když to tady ruplo, tak byli i s mámou šťastní, že se toho dočkali a radost mají pořád. Jak ale říkám, dětství to bylo krásný. Ještě že jsem nebyla na jejich místě.

+1/0
12.7.2012 22:04

SYETEY_KOTZOUR_nežere_yeleny

fajn dětství mohl mít i malý Helmutek za Adolfa

dítě prostě některé věci nevnímá;-)

+1/0
9.7.2012 10:52

Barkynson

Re: fajn dětství mohl mít i malý Helmutek za Adolfa

ano a to by si měli konečně už uvědomit všichni ti bijci komunistů a lidí, kteří v té době museli žít..

+1/0
9.7.2012 10:58

pavel 99

Re: fajn dětství mohl mít i malý Helmutek za Adolfa

stejně jako "nostalgičtí vzdychači" po éře reálnéího socialismu.:-/

+1/0
9.7.2012 11:01

Barkynson

Re: fajn dětství mohl mít i malý Helmutek za Adolfa

???

0/0
9.7.2012 11:02

Pic Club za kopějku

Re: fajn dětství mohl mít i malý Helmutek za Adolfa

:-)R^

0/0
12.7.2012 21:09

captain cook

nase deti prozily -chvala Bohu- krasne kapitalisticke

detstvi. R^ 

A nejen ony - take jejich bratranci, sestrenice, pratele, spoluzaci.....to komunisticke bych zadnemu z nich nepral.

Jako odpoved na zminku dole "Přeji vám hezké kapitalistické stáří :-)" od zrejme velmi prejicicho nicku péťovakobyla rikam: dekuji za prani. At je jako bumerang a vrati se ti dvojnasobne. Vysluzne ze statniho sektoru nam zajisti dostatecne domaci poholi a dovoli doprat si cas od casu cestovani po nasi zemi i za more. Proste normalka.

+5/0
9.7.2012 9:03

captain cook

Re: nase deti prozily -chvala Bohu- krasne kapitalisticke

oprava: domaci pohodli  - pokud nekdo dumal co je"poholi";-)

0/0
9.7.2012 9:04

mirni

hezky napsane a s nadhledem dalo by se o tom psat vic

jenze u nas se tohle v podstate skrtlo, stejne jako Škopková škrtla Konopníky prave tak se to udelalo u nas, reklo se ze to byla totalita, doba nesvobody .. ale to, ze tohle platilo spis jen pro omezeny pocet lidi uz nikdo nerika ...nikdo nerekne ze i tehdy se dalo cestovat do zahranici a nejen do soc.statu - mam doma stary katalog CK ..nikdo nerika ze nasi lide jezdili do zahranici pracovat, ze jsme meli ZU v mnoha statech i nesocialistickych, nikdo nerekne ze existovaly vyhodne pujcky pro novomanzele ze kterych se odpoustely penize za narozeni ditete, nikdo dnes nesrovnava ze jsme tehdy za dob RVHP byli sobestacni v potravinach a ze jsme v podstate nemuseli mit obavu z prilisne chemie ze ktere by byly vyrabene. je mnoho veci ktere se nerkaji, nerika se ani to, ze jeste v devadesatem roce pri ankete chteli lide svobodu, demokracii a socialismus. Nerika se dnes co se z minulych manyru vratilo - cenzura,a jine vymozenosti. Nerika se ze tehdy dostal zamestnani i padesatnik, ci zena po 40

+1/0
8.7.2012 22:09

rezjirrezjir

Zdar našemu kapitalistickému potěru

1) Pana B. upozorňuji, že mě za psaní zde nikdo neplatí, ani MF Dnes.

2) Potěr upozorňuji, že sociální problémy exekucí jsou vskutku produktem kapitalismu a chování s ním spjatého, protože tento jev jako sociální problém se za socialismu nevyskytoval. Tedy systén chránil neodpovědné před důsledky jejich chování. A protože exekuce jsou květem vykvétajícím z bažiny kapitalismu, tak nejsou pouze a jenom problémem těch zúčastněných stran. Ani za kapitalismuu se konec konců nemůžete prodat do otroctví. A přesně stejným omezením lze vymezit rámec pro ty exekuce, které mohou rozežrat ten kapitalismus samotný. Za kapitalismus bez otroctví a exekucí.

+1/0
8.7.2012 21:28

bofums

Re: Zdar našemu kapitalistickému potěru

Pane R.! Mně by úplně stačilo, kdybyste mi odpověděl na položené dotazy a tím  mě přesvědčil,

že mé podezření o Vaší identitě je liché.K druhé / zbytečné dle mého/ části  doplním toto: do

problémů, o nichž píšete, se většinou dostávají lidé sami - rozhodně nechtějte, abych hlupáky, gemblery,

alkoholiky a narkomany jakkoliv litoval. Exekuce " vykvétají" hlavně z lidské nezodpovědnosti. A k tomu

"otroctví"- je to nesvoboda- a tou se vyznačoval t. zv. " socialismus". Máte prostor, prosím!!

+2/0
8.7.2012 22:03

rezjirrezjir

Re: Zdar našemu kapitalistickému potěru

pane bofums, klidně si mně podezírejte z čehokoliv, prostě na dotazy osobní povahy neodpovídám, protože platí, že je zcela lhostejné, kdo diskutuje, avšak důležité, co se diskutuje. Dokonce je to dáno pravidly diskuse na idnes. Jinak bych vám velmi snadno mohl dokázat, že nejsem  kaktusák, ale pouze vám prozradím, že je podstatně mladší než já.

Já nemám nic proti tvrzení, že oběti exekucí si za to mohou sami, ale pouze dodávám, že následky jejich neodpovědnosti trpíme a budeme trpět my všichni. Stejně tak ale můžete tvrdit, že otroci si mohou za své otroctví sami, protože se nechali uvrhnout do otroctví. Za kapitalismus bez otroctví a bez exekucí.

+1/0
8.7.2012 22:41

bofums

Re: Zdar našemu kapitalistickému potěru

Já ne!! A teď k dalšímu : nedovolil bych si z Vás " tahat" odpovědi ryze soukromého charakteru, přesto

pro diskutování o čemkoliv je mnohdy potřeba znát alespoň částečné CV " protivníka". Abychom zbytečně

nemrhali časem, popř. nebesedovali s člověkem POCHybného charakteru nebo morálky. Kaktusa jste" ne-

zradil", vím o něm dost, a proto mu neustále nabízím pomoc, leč ZATÍM marně.

Váš apel za " kapitalismus bez otroctví a exekucí" a demagogie o "otroctví" mě nutí k útrpnému úsměvu! pokr.

+1/0
9.7.2012 8:13

rezjirrezjir

Re: Zdar našemu kapitalistickému potěru

Vidíte, a já žádný váš CV k diskusi nepotřebuji.

0/0
9.7.2012 10:49

bofums

Re: Zdar našemu kapitalistickému potěru

ZÁVĚREM :   žádnou ekvilibristikou mi nevyvrátíte moje podezření / hraničící téměř s jistotou/, že

nejste ten Rezjir, s nímž vedu " noční  rozhovory" déle než dva roky. Nebyl jste totiž uvést  ani jeden

fakt, který by mě o tom přesvědčil. Bohužel. Na konkrétní ověřitelné  otázky  nedovedete a asi ani ne-

můžete odpovědět. A to mě vede k tomuto rozhodnutí : nemohu a nadále nebudu diskutovat

s "přízraky" Buďte přesto zdráv. VY NEJSTE ten " starý REZJIR"!!Rv

0/0
9.7.2012 8:23

rezjirrezjir

Re: Zdar našemu kapitalistickému potěru

No tak jsem rád, že nejsem to, co jsem.

0/0
9.7.2012 17:17

rezjirrezjir

Re: Zdar našemu kapitalistickému potěru

Jinak vás upozorňuji, protože mě máte rozpracovaného, že na mém webu je zavěšen můj životopis atd. Ale najděte si to sám,

+1/0
8.7.2012 22:54

rezjirrezjir

Re: Zdar našemu kapitalistickému potěru

Litovat gamblery a podobné existence nemusíte, ale budete muset snášet důsledky jejich gamblérství.

A chcete snad říci, že romány Chaloupka strýčka Toma a Jih proti Severu se odehrávají za totáče, nebo za socialismu??

A chcete říci, že ti tzv. otroci za socialismu neměli právo volit a být voleni do parlamentu, sdružovat se v politických sfranách, nebo konec konců svobodu vstoupit či nevstoupit do komunistické strany? Poněkud divné otroctví na rozdil od toho, které je popsáno v Chaloupce strýčka Toma.

0/0
9.7.2012 3:54

bofums

Re: Zdar našemu kapitalistickému potěru

Pane Rezjire, opravdu mě mrzí, že jste si odepřel odpočinek a  téměř do kuropění jste duševně pracoval.

Abych nevypadal jako nezdvořák, odpovím Vám před svým konečným závěrem na Vaše noční úvahy,

mohu-li  to tak nazvat. Máte pravdu v tom, že  různé POCHybné existence a další zjevy jsou společnost

přítěží. Když už jste použil / jistě jen jako virtuální příklad/  USA  19. století, jistě víte, oč se tam jednalo.

Oblíbeným " My sice nemáme svobodu, ale vy jste měli černé otroky" odbíháte  jinam !  pokrač.

+1/0
9.7.2012 7:14

bofums

Re: Zdar našemu kapitalistickému potěru

Podobným arg. by byl 19. únor 1861 v Rusku nebo rok 1781 v  Rakousku. A přesto tvrdím, že stav za

Alex.II. byl pro Rusku  snesitelnější než stav mezi l. 1917- / 1882/- toto není přesné- , protože bývalí ne-

volníci se mohli volně stěhovat, kdežto novodobým sov. otrokům bylo i toto většinou znemožněno!Byli

jsme všichni/ klidně to popírejte/ OTROKY  " nejpokr. zřízení ". Otroci se museli podrobit otrokáři- a to

je i náš případ! " Volit"??? Koho?? Jen povinně odsouhlasit posty otrokářům!!! pokrač.

0/0
9.7.2012 7:27

bofums

Re: Zdar našemu kapitalistickému potěru

Kdo se odvážil " nevolit",  poznal , co je to " soc. spravedlnost" až do třetího kolena!! VKS/b/, KSSS, KSČ,

SED a j. byly pouhými nositelkami teroru  a jejich členové poživateli POCHybných " výhod " t.zv. socialismu.

Kanibalové se chovali líp- ti se alespoň nepožírali navzájem!! Ale vše" fungovalo"- sice na principu lži , ale

přesto na " vědec. základě". Jistě jste si všiml, že slovům " totáč , případně  revoluce" se vyhýbám. Jde to

napsat slušnější češtinou. Apropó :  znáte někoho, kdo byl po " odejití" z KS ponechám ve  funkci? pokr.

+1/0
9.7.2012 7:42

pavel 99

Re: Zdar našemu kapitalistickému potěru

"...A chcete říci, že ti tzv. otroci za socialismu neměli právo volit a být voleni do parlamentu,..." - Wonka zkusil nezávisle kandidovat a jak dopadl.:-/

+1/0
9.7.2012 8:41

rezjirrezjir

Re: Zdar našemu kapitalistickému potěru

Psal jsem, že měli tu možnost prostřednictívm politických stran. Pan wonka si to představoval příliš anarchisticky, i dnes musíte třeba složit kauci, tehdy to bylo zapotřebí dělat přes Národní frontu, takže měl se nejprve stát úderníkem, a pak by ho někdo třeba v rámci Národní frony někdo navrhl.

0/0
9.7.2012 10:55

pavel 99

Re: Zdar našemu kapitalistickému potěru

a že se nestal "úderníkem" (případně že dnes nesložíte kauci) to má být důvod aby Vás umlátili v kriminále?:-/

+1/0
9.7.2012 11:00

péťovakobyla

Přeji vám hezké kapitalistické stáří :-)

0/0
8.7.2012 19:13

rezjirrezjir

Re: Přeji vám hezké kapitalistické stáří :-)

Tak krásné kapitalistické stáří už známe dobře dnes, exekutor v domě, obstavené důchody. Obstavit důchody a sociální dávky by také nemělo jít, pokud věřitel někomu takovému půjčí, jeho riziko.

+2/0
8.7.2012 19:23

pavel 99

Re: Přeji vám hezké kapitalistické stáří :-)

ono půjčovat si opravdu není povinné.:-/

+3/0
8.7.2012 19:24

rezjirrezjir

Re: Přeji vám hezké kapitalistické stáří :-)

Stejně tak někomu půjčit.

+1/0
8.7.2012 19:27

pavel 99

Re: Přeji vám hezké kapitalistické stáří :-)

jistě. Povinné je jedině dodržovat uzavřené smlouvy.:-/

+3/0
8.7.2012 19:29

rezjirrezjir

Re: Přeji vám hezké kapitalistické stáří :-)

Ne vždy, výhry z hazardu jsou nevymahatelné už dnes.

A bohužel někteří lidé, kteří tyto smlouvy uzavírají, by měli mít potvrzeno od psychologa a dalších, že na to mají dostatečné IQ a jiné psychické předpoklady. Co mám dělat, sdělí mi-li někdo, že neví,co podepsal. A tu smlouvu zkrátka nemá. Takže by mělo být zakotveno, že soudně a exekučně vymahatelné jsou ty smlouvy, které mají i pak i k dispozici obě strany, za druhé jsou uloženy u notáře a za třetí jsou učinné až po určité době, aby měla druhá strana vždy je možnost odvolat. Ještě by tam měla být podmínka, že platební schopnost byla prokázána předem. Nedá se svítit, jinak se opět dostaneme do socialistíckého ráje. A to chcete riskovat kvůli těm hazardérům, jak věřitelům, tak i dlužníkům?

+1/0
8.7.2012 19:44

pavel 99

Re: Přeji vám hezké kapitalistické stáří :-)

pokud někdo "neví co podepsal", tak je zralý do ústavu, rozhodně je na svobodě nebezpečný (nejen sám sobě, ale i svému okolí).

A nemusíte vymýšlet složité komplikace - stačí brát vážně atributy "způsobilosti k právním úkonům" a kdo je nenaplňuje, spolupodepisoval by s ním jeho zástupce.

+2/0
8.7.2012 19:54

rezjirrezjir

Re: Přeji vám hezké kapitalistické stáří :-)

Praxe je ale poněkud jiná, dochází k vědomému zneužívání faktu, že lidé nejsou psychicky odolní vůči nátlaku a že jsou právně negramotní. A rychlost kolony je určována rychlostí nejpomejšího vozidla. A pokud to vozidlo vykolejí, strhne za sebou celý vlak. Pak už vám žádné výmluvy na právní způsobilost zkrátka nepomohou. V tom příkopu se ocitne taky.

+1/0
8.7.2012 21:14

wiki5.5

Re: Přeji vám hezké kapitalistické stáří :-)

ja si rikam uz delsi dobu, ze jste asi nesvepravny

+3/0
8.7.2012 21:43

rezjirrezjir

Re: Přeji vám hezké kapitalistické stáří :-)

Já si to o sobě říkám také už delší dobu. Takže se v něčem shodneme.

0/0
8.7.2012 22:43

uumaa

Na mou věru

Váš příspěvekje vskutku dětinský.;-)

+2/0
8.7.2012 16:38

wrangler

Re: Na mou věru

A to proč? Mnoho nás zažilo hezké dětství i v takovém státě jako byla ČSR, později ČSSR.

+7/0
8.7.2012 17:06

iluminat

Re: Na mou věru

a taky za Hitlera deti byvaly stastne kdyz rodina drzela pohromade a byl treba jen nekvalitni chleba k mani. O tom ten clanek je. Ona neposuzuje politiku, i kdyz vi ze to byla diktatura.

+2/0
8.7.2012 18:29

uumaa

Re: Na mou věru

...a jak by se vám líbil titulek: Moje krásné nacistické dětství?:-/

+2/0
8.7.2012 18:35

rezjirrezjir

Re: Na mou věru

A máte pro to rasové předpoklady?

+1/0
8.7.2012 19:24

pavel 99

Re: Na mou věru

a kdyby měl, tak je titulek v pořádku?:-/

+2/0
8.7.2012 19:30

rezjirrezjir

Re: Na mou věru

no jistě, děti Goebbelsovi by si určitě rády zavzpomínaly, kdyby mohly.

+1/0
8.7.2012 19:46

mirni

Re: Na mou věru

mohl by jste mi odpovedet na drobnost - kdyz dnes dela vlada reformy a vy nemate zadnou sanci na tom cokoli zmenit, dokonce ani stotisicovy dav, ano to, ze vlade neveri a nechce ji temer osmdesat procent lidi ... mohl by jste mi vysvetlit jaky je mezi tou minulou diktaturou a tou soucasnou rozdil?  Da se taky rici, nebyla svoboda slova ... a zase, dnes ji mate a k cemu vam je, kdyz vas nikdo neposloucha a nerespektuje vas nazor.  Muzete rici ale tehdy ty rebely zavirali ... ano mate pravdu po nekolikerem upozorneni, ze se dopousti trestneho cinu, ktery byl v tr. zakone uveden. Dnes vas za rebelii nezavrou .. jen vas vyhodi z prace.  A vyhodi vas jen proto, ze budete mit jiny nazor nez sef,nez pan reditel .. zkuste to .. co myslite je vyhodnejsi zustat bez prostredku treba par roku nebo se ocitnout mezi bezdomovci...   ono proste ma asi vse sva pro a proti. Jenze zijeme v dobe, ktera je v mnoha smerech pro nas nevyhodnejsi nezli ta minula.A tohle nikdo nechtel, bez ohledu na krizi v EU

+1/0
8.7.2012 22:15

uumaa

Re: Na mou věru

Pane Nigríne, až zase otevřete diskuze pod svými články, tak vám rád odpovím.:-P

+1/0
8.7.2012 23:14

wiki5.5

Re: Na mou věru

totalni souhlas... clovek jen zasne

+3/0
8.7.2012 21:41

Barkynson

Re: Na mou věru

člověk možná, a co vy?8-o

+2/0
8.7.2012 21:52

wiki5.5

Re: Na mou věru

snazite se, ale od vas je to k smichu

+4/0
8.7.2012 22:11

Barkynson

Re: Na mou věru

ano máte pravdu, jste mi jen k smíchu..kecám..je mi vás jen líto..nic víc nic míň..

+1/0
8.7.2012 22:12

wiki5.5

Re: Na mou věru

mate problem i se ctenim co, commie?

+1/0
8.7.2012 22:14

Barkynson

Re: Na mou věru

;-D;-D;-D;-D

+1/0
8.7.2012 22:17

VyMeTaky

Že vám stačilo jet do JČ?

Takže když vám stačily Jižní Čechy, musely tak stačit automaticky každému?

+1/0
8.7.2012 14:22





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.