Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
UJBNJH

Už jdu brečet na jinej hrob

3. 10. 2012 13:37
Takový krásný

příspěvek jsem napsala a oni mi ho nechtěj vydat ;-(;-( takže se omezím pouze na velkou pochvalu autorce, fakt super hlody, díky za recenzi stejně jsem si to nechtěla koupit už z více stran jsem slyšela, že to je blbost ;-D a doporučení pro toho, kdo rád čte lechtivější knížky, nezklame Wilde se svou necudnou dámou Lady F.. :-)

1 0
možnosti
UJBNJH

Už jdu brečet na jinej hrob

3. 10. 2012 13:37
Re: Takový krásný

čárky, chybí čárky, sorry... :-P

0 0
možnosti
C

Cynyc_

3. 10. 2012 12:34
Poněkud laciné.

Koupit si bestseller a pak ho strhat jako neumělý kýč je laciné, protože aby se kniha stala bestsellerem, prakticky MUSÍ být neuměle kýčovitá (čest výjimkám). Otevřete-li něco většinovému spotřebiteli (ať je to literatura, turistika nebo třeba vysokoškolské studium), bude většinový akt daného jevu vždy naprosto bezcenný. Takže mi autorčina recenze trochu připomíná starý vtip o policajtovi, který si poručí vodku, čichne k ní a vyleje do výlevky se slovy: "To není Jim Beam".

5 1
možnosti
IH

ivahut

3. 10. 2012 12:49
Re: Poněkud laciné.

Jenže ona je to fakt s*ačka první třídy. Zkuste si to napřed přečíst.

4 0
možnosti
TS

Blábolivý Brod

3. 10. 2012 12:30
Prvotřídní čtenářský deník!!

;-D

No vidíte, a máme krásný důkaz, že všechno zlé je k něčemu dobré. Kdyby tahle krávovina nevyšla, nenapsala byste o ní tenhle vtipnej článek. Chechtala jsem se jak blázen - díky za pobavení a varování ;-)R^

6 0
možnosti
DM

Aretta

10. 10. 2012 19:33
Re: Prvotřídní čtenářský deník!!

hhe, koukám jsem výše napsala reakci jak přes kopírák.-)))

0 0
možnosti
DP

Nurmisur

3. 10. 2012 12:26
díky

Zachránila jste mně včas...už jsem si říkala, že můj niterní pocit, že je to děsná sračka, je mylný. Naštěstí není, vyhnu se knize obloukem, i když o ní slyším ze všech stran...stačilo, že jsem přečetla stmívání, to mi vzalo už tak dost životní energie...

1 0
možnosti
VM

Vera Mydlitatova

3. 10. 2012 11:56
Máte karmu za statečnost!!!!

;-DR^

5 0
možnosti
LHV

Lord Havelock Vetinari

3. 10. 2012 11:54
Zdá se mi to,

nebo skoro každá fiktivní anglo-americká VŠ studentka (nebo i student) studuje literaturu...? To tam jiné obory nemají?

0 0
možnosti
MP

Martin5.35

3. 10. 2012 12:14
Re: Zdá se mi to,

Ještě tzv. zelené obory, boj o Planetu a lední medvídky.:-)

1 0
možnosti
MV

Old Nord

3. 10. 2012 11:36
Nie len chlebom je človek živý

Díky za to, že ste prečítala a napísala recenziu. Ušetrila ste asi kde-komu čas a peniaze. Zdá sa, že sa musíme zmieriť s "dobou prvoplánovou". Vtedy sa myšlienky veru hľadajú obtiažne, a nielen v knihách .

Snáď až na jedinú, či skôr konštatovanie: "ide stále len o prachy" R^ 

Ľudia nemajú na príslovia (ako v nadpise) čas.

Máte + :-)

3 0
možnosti
L

laduk

3. 10. 2012 11:30
hm..

Pěkné shrnutí, tu knížku si musím stáhnout, určitě je toho plno, možná i audio. Jen bych napsal vodění ..

0 0
možnosti
D

DlouhousekLihoslav

3. 10. 2012 10:53
to co popisujete

je pro mne mimo jine duvod, proc jsem uz pred hezkou radkou let prestal kupovat bestsellery. vetsina toho co jsem drive nabyl byla proste totalne plocha a bezpohlavni. at to bylo s erotickym nabojem nebo bez.

jako by existoval nejaky zakon, ze cim prodavanejsi bichle, tim pitomejsi

0 0
možnosti
L

laduk

3. 10. 2012 11:27
Re: to co popisujete

Tak jak je to s tím vlakem :-)

Na jedné a téže trati jsou dvě sazby jízdného. Obyčejné a integrované. Obyčejné je dražší, takže když se zeptají jakou chcete jízdenku a nic netušíte, jako já, řeknete obyčejnou. A oni vám to napálí. Ovšem ne všude a proto mě různé ceny na stejné trati uvádějí do zmatku. A navíc platnost integrované jízdenky je 5 hodin, což je pro člověkem necestujícím běžně vlakem považováno za změnu v politice ČD a neprotestuje, jen kroutí hlavou. A je i možné, že průvodčí co mi to vysvětloval to neví taky. Doufám, že jste ten správnej Dluhoušek, asi vás je víc :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3728x
Žena obecná