Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Po přečtení diskuze je mi pana Mistra normálně líto ... Každopádně R^, chytit mouchu do mléka kvůli napsání takového článku, to se cení ;-).

3 0
možnosti
FS

Milado! Vyzývám vás k odpovědi. Nejsem sám, komu záhada knedlíku vrtá hlavou. Je váš, nebo jste ho ukradla Vladimírovi? Tady v kolektivu blogerů se knedlíky nekradou, abyste věděla. To bych vás jinak musel nahlásit! ;-O

1 0
možnosti
MM

zajimave srovnani. Kolik rodin, tolik receptu.

Ja napsal recept na houskove videnske knedliky na Kroupove blogu. My pro zmenu pouzivame hladkou mouku s praskem, takze neni treba knedliky nechat kynout - a vari se v pare.

0 0
možnosti
FF

Tak já se trápím nad.."ODS po volbách. Exitus?"...a ono je veselo tady:-)

1 0
možnosti

Jo táááák...on je recept věnován panu Kroupovi! Už jsem konečně objevil ten článek, kde jsem tu fotku viděl. Proto se pan Kroupa objevil i v diskusi. A už se našel někdo, kdo oba recepty vyzkoušel? rád bych věděl, který je lepší. Nebude nějaká anketa?

0 0
možnosti

Jak je to tedy, paní Součková? Opisovala jste vy od pana Kroupy nebo on od vás? Podle fotografie to vypadá, že si z něj někdo spíš kvalitně vystřelil. Váš recept má ale, jak vidno i z počtu reakcí v diskusi, větší úspěch. Přesto je třeba objektivně říct, že pan Kroupa si dal s dokumentací a přípravou knedlíku větší práci. Jestli jej teda nakonec skutečně dělal on. Nevím už, co si o tom myslet.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý, ale bacha na zlé jazykové,aby Vám knedlík nepomluvily;-DR^

6 0
možnosti
FS

Nemáš tu gramaťyku blbě, Šárko?

1 0
možnosti

Nevyšel už tady tenhle článek s receptem na knedlík náhodou někdy minulý týden? Mám dojem, že jsem to tady někdy ve čtvrtek zahlídl. Proč je to tady dvakrát? 8-o Že vám spadne moucha do mlíka, to se stane, ale to podělané vejce, to je nechutné! To jej nemůžete umýt aspoň když to fotíte? :-P

3 0
možnosti
JK

No ta podělaná vejce, to je takový nešvar, to už tu 2x vyšetřoval Kroupa. ;-D

4 0
možnosti
FS

"Vy chudáčci :-)))

Když už nevíte jak a kudy, tak to zkoušíte přes ubrus a prostírání. No, když myslíte, že o tom je můj ,,receptář" tak si poslužte, já to unesu. Jen se nedivte, když se občas někoho zeptám na píci a kvalitu mléka dotyčného jedince. Pa vy ,,odborníci" V.Kroupa"

------------------------------------------

Správně, Vladimíre, jen tak na ně!

4 0
možnosti
JK

Hroznej nervák. ;-D

4 0
možnosti
KK

Vida, konečně pořádný recepty na knedlíky. Já teda houskové knedlíky nemám ráda, ale rozhodně si nepředstavuji, že by mouka měla působit jako pojivo rohlíkových kostek. Petrželka až oči přecházejí a přehled surovin v ilustračním fotu je prostě jedinečná, hrníčky malované milované, no co na tom, že to má nějakou tu mouchu...

5 0
možnosti
Foto

Tak a teď by mě zajímalo, co čekáte že udělám. Že se budu vztekat, nebo plácat do stehen a smát se spolu s panem Jindrou? Jediné co cítím je údiv.

1 1
možnosti
FS

Hlavně, že jste dorazil, Vladimíre, a napsal jste svýma prstama na svojí klávesnici. To se cení.

6 0
možnosti
  • Počet článků 20
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3728x
Žena obecná